VKP Transport

vozový park

V našem vozovém parku najdete vozy plachtové i skříňové. Všechny vozy mají možnost převážet zboží ADR. Maximální hmotnost nákladu je cca 24 tuny. Ložná plocha vozidel se pohybuje od 1 do 38 palet.
Mezinárodní kamionovou dopravu realizujeme pomocí moderních tahačů značek IVECO, MAN, DAF a návěsy (přívěsy) značek Kögel.

Vzhledem k povaze přepravovaného zboží disponujeme těmito druhy vozových prostředků:

7x SOLO - plachta s hydraulickým čelem (6-10 tun)
1x SOLO - skříň s hydraulickým čelem (do 7 tun)
2x CISTERNA - potravinářská (termo) cisterna
2x FRIGO - patrová podlaha
2x DODÁVKA - (do 3,5 tuny) + smluvní partneři

Parametry vozidel

typ délka (m) vnitřní šířka (m) vnitřní výška (m) tonáž (t) počet palet (ks)
120 CBM 7,30 + 8,16 2,48 3,00 24 38
120 CBM 7,72 + 7,72 2,48 3,00 24 38
120 CBM 6,25 + 9,3 2,48 3,00 22 38
Výměnná nástavba 7,70 + 7,70 22,2 38
Dvojpodlažník 7,70 + 7,70 2,48 3,00 23,5 38/76
120 CMB (jen CZ) 7,76 + 7,76 2,48 3,00 31 38
 

Praktické informace o vozidlech, paletách a kontejnerech

Pokud by Vás zajímaly přesné rozměry některých typů nákladních vozidel, můžete je kdykoliv najít a stáhnout z našich webových stránek.
Nákladních automobilů využíváme mnoho druhů a typů. Liší se v řadě ohledů a parametrů, jako jsou vnitřní rozměry, ložná délka, nosnost, počet přepravovaných palet apod. To vše je Vám dispozici v následujícím dokumentu.

Přehled vybraných typů nákladních vozidel

JPG obrázek (886 kB)
PDF soubor (0,55 MB)

 
  • DAF

    CF EURO 6

    Vozidla jsou standardně vybavena řízením stability vozidla (VSC), které brání zalomení soupravy a převrácení, a pokročilým systémem nouzového brzdění (AEBS), který v nouzové situaci nezávisle zpomalí vozidlo. Pro maximální bezpečnost je řada CF také standardně vybavena adaptivním tempomatem (ACC) a výstrahou před čelním nárazem (FCW).* Tyto systémy snižují tlak na řidiče a zvyšují bezpečnost ostatních účastníků silničního provozu.

  • IVECO

    New Stralis XP

    NOVÝ STRALIS XP byl vyvinut pro dálkovou přepravu a je vybaven řešeními pro efektivní využití paliva, jako je SMART EGR, optimalizovaný převod zadní nápravy, eko-pneumatiky a nové konzultační služby zaměřené na šetření palivem. Je také vybaven prediktivním systémem HI-CRUISE, který ovládá řízení, řazení a funkci eco-roll díky zahrnutí parametrů řízení s využitím nejmodernějších GPS a mapovacích technik.

  • MAN

    TGX D38

    Ve vnitrostátním a mezinárodním provozu na dlouhé vzdálenosti jsou efektivita a produktivita rozhodujícími faktory, abychom obstáli v celosvětové konkurenci.
    Více tras, více točivého momentu a více síly – a to při výrazně vylepšené spotřebě paliva díky pohonu plně přizpůsobeného efektivnosti a výkonu: Nový MAN TGX stanovuje měřítka nejvyšší energetické úspornosti, spolehlivosti a hospodárnosti.